Gästblogg | Annie Lindgren


Hej! Jag heter Annie Lindgren och när jag blev tillfrågad om jag ville gästblogga här så tackade jag ja på en gång. Jag har följt Hitta hem från starten och blir alltid inspirerad av det otroliga jobben som stylisterna gör och jag hoppas jag kan inspirera er lite under tiden jag är här!

Vanligtvis så hittar ni mig på All is pretty som är min inspirationsblogg där jag delar med mig av allt som jag inspireras av för stunden, det kan vara allt ifrån färger,fotokonst,olika texturer och massa inredning förstås.. just nu så är jag helt inne på trädgård och odling eftersom jag nyligen har skaffat en liten koloni och det är otroligt roligt att få sätta händerna i jorden och se hur saker växer och jag streckläser alla trädgårdsböcker jag kan komma åt :) min favoritbok är The secret gardener av Elin Unnes som har otroligt vackra bilder och bra tips.

Lite kort om mig!
Jag frilansar som inredningsstylist/ stylistassistent och har senast jobbat med Pella Hedeby som är en av Hitta hems grundare och brillianta stylist och Camilla Julner som är en annan fantastiskt duktig och erfaren stylist. Min stil är under ständig förändring men jag älskar vintage och har fyllt hela mitt hem till bredden... Just nu så går jag åt det lite rustikare hållet med grövre träslag på bord och stolar, köper keramik på loppis och kan inte få nog av gröna växter... det får räcka för den här gången, men vi ses snart igen! Bjuder på ett trädgårds stilleben så länge, kram


Styling och Foto Annie Lindgren


1 kommentar:

  1. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvaraRadera