Arbete pågår | Nockeby backe



Det är så spännande att få vara med när någon annan inreder. Saker som jag aldrig har sett plockas upp ur splitternya kartonger, vackra ting som Anna Mårselius vår gästinredare och stylist har fyndat. Just de här små överraskningar i form av saker och nya kombinationer utvecklar och väcker idéer och tankar för kommande projekt. Himlar roligt för mig att få jobba ihop med superduktiga stylister och inredare. Och sedan få dela med mig till er av deras fantastiska arbeten.
Just nu håller hon som bäst på att inreda en lägenhet om fyra rum och kök för Seniorgården. Läget är precis intill Mälaren i det naturnära Bromma och här bor man granne med Drottningholms slott. Annas moodboard för Nockeby backe hittar du här. I slutet på veckan ska allt vara klart för fotografering så nu pågår det febril aktivitet i varje vrå. Jag längtar tills på fredag då jag får kika in hos Anna i Nockeby backe.


Foto: Lazy dog


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar