Mors dag
















I min familj är det tradition att till Mors dag plocka en bukett liljekonvaljer till mor. Perfekt på alla vis då den oftast är som finast i slutet på maj.
En önskelista kan man ju ha där liljekonvaljerna står överst. Min önskelista är baserad på mitt akuta behov av att hitta en ny kaffeförsörjare. Jag tror jag har hittat den finaste Cafetiér by Freud, hoppas den nu bara gör det godaste kaffet. Jag är dock helt säker på allt kaffe smakar förträffligt i de handgjorda espressokopparna av Juno Smart, Har faktiskt inget som helst problem med att få både koppar och mjölkannan. I jakten på den perfekta morsdagspresenten till min mamma, förutom liljekonvaljer så hittade jag den här underbara skördeväskan som är gjord för att bära hem de nysnittade blommorna. Är den inte ljuvlig? Glömde nästan att skriva att solsken på söndag också finns på önskelistan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar